مدیریت کیفیت&مدیریت کسب و کار و بهره وری

آموزش روش های نوین مدیریت کیفیت و بازاریابی

مدیریت کیفیت&مدیریت کسب و کار و بهره وری

آموزش روش های نوین مدیریت کیفیت و بازاریابی

دریافت
حجم: 4.75 مگابایت

هدف از تهیه این مجموعه، تامین اصل چهارم از اصول چهارده‌گانه مدیریت از طریق ارائه تکنیک‌هایی است که این تغییر را امکان‌پذیر می‌کند.

این تکنیک‌ها و تحلیل‌هایی که می‌باید برای این منظور مورد استفاده قرار گیرند، طی یک مدل اجراوی با هدف تضمین کیفیت تامین‌کنندگان و پیمانکاران ارائه می‌شود.

 

فهرست مطالب

فصل اول: انتخاب تامین‌کنندگان و صلاحیت آن‌ها

بخش اول:‌ انتخاب تامین‌کنندگان

بخش دوم:‌ تایید صلاحیت تامین‌کنندگان

فصل دوم: ارزیابی و تایید مشخصات ویژه

فصل سوم: ارزیابی هزینه‌ی کیفیت نامطلوب

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.